Lehetőség?
Hogyan, mivel, miért tegyük hasznossá gyerekeink számítógép előtt töltött idejét?
Minden szülő rémálmai között szerepel, hogy nem tudja, mivel tölti idejét a számítógép előtt gyermeke?!
Amikor megnézi a következő filmet a nem is olyan távoli jövőről, akár vegyes érzések is hatalmukba keríthetik. Lehet, hogy ujjongva várja, vagy rosszallóan utasítja el. Bárhogy is lesz, valamilyen érzései lesznek. A jövő kopogtat az Ön ajtaján is. Engedje be és ha így dönt, olvasson tovább, miben, hogyan tudja segíteni Önt és gyermekét a CodeNinja.
Ez egy másfél perces vágott film az , előző „sok” perceshez képest.
Lehetőség a jövőben: CodeNinja
A 21. században a számítógép, ha tetszik ha nem, ha elfogadjuk, ha nem, mindennapi életünk részévé vált, s bizony a mai 7-14 éves korosztály már ebbe nőtt bele.
Ők azok, akik a fejődés részeiként meghatározzák a jövőt.
Szülőként felelősségünk, hogy jó döntéseket hozzunk velük kapcsolatban.
A tiltás helyett az irányított támogatás az a megoldás, ami a tanulás és ezzel együtt a hasznos időtöltés irányába vezet.
Ezt kínálja Önnek és gyermekeinek a CodeNinja.
A kérdés az, hogy használói vagy tervezői lesznek-e a mai fiatalok ennek a fejlődésnek.
Érvek a programozás tanulása mellett:
- Játékos keretek között fejlesztik tudásukat, megmaradva gyermeknek.
- A programozni tudó gyerekek előnnyel indulnak a nem tudókkal szemben, akár már az iskolai felvételiknél, de a pályaválasztásnál feltétlenül!
- Az „ ahány nyelvet beszélsz, annyi szakmád van” mondás mellett egyre inkább igaz ez a programozásra is!
- A hiányszakmák listáját a programozók vezetik és az igény jó szakemberekre évről évre nő!
Természetesen nem lehet és nem is lesz mindenkiből számítástechnikus vagy programozó, de ha szülőként azt el tudjuk érni, hogy a gyermekek hasznosan töltsék idejüket, játszva tanuljanak, akkor jól döntöttünk, ha a CodeNinját választottuk!